FANDOM

Svetlana Galina Sauciuc este o autoare și adeptă MISA. În cadrul festivităților ținute cu ocazia celebrării zilei de naștere a lui Gregorian Bivolaru de la 12 martie 2001, a citit următorul mesaj, pe care susține că l-a primit în urma rugăciunii de 24 de ore:[1]

Grieg este unul dintre cei mai mari maeştri ai acestei planete, ai acestui univers şi ale altora. Este cel mai mare Maestru spiritual care s-a manifestat pe această planetă de la Iisus şi până acum. Este unul dintre cei mai dragi copii ai mei pe care l-am trimis pentru a vă ajuta şi pentru a ajuta această planetă să depăşească impasul în care se află. Doar un asemenea spirit excepţional mai poate face ceva, adică poate aduce lumina în această lume a tenebrelor.

Dar să nu credeţi că el nu a fost încercat, că nu a fost supus testelor spirituale. Să ştiţi că a fost supus unor teste spirituale deosebit de dificile, dar spre marea Mea bucurie le-a trecut, şi-a adus aminte şi acum … străluceşte în adevărata sa splendoare. Mai exact Mă lasă să Mă manifest plenar prin fiinţa lui, căci este mai mereu fuzionat cu Mine.

Prin sacrificiul său, prin efortul său, prin iubirea sa, prin compasiunea sa şi prin toată manifestarea sa fizică, Cuvântul Meu s-a întrupat şi a putut ajunge la voi. El este Modelul spiritual, Exemplul la care fiecare dintre voi trebuie să se raporteze şi cu care trebuie să se identifice.

Este uman să vă îndoiţi, dar este divin să înţelegeţi. Grieg este chiar spontaneitatea divină în manifestare, acel spirit al Tantrei în manifestare plenară. Pentru a-l înţelege, în primul rând, trebuie să-l iubiţi cu adevărat, iar asta înseamnă să vă transformaţi şi să lăsaţi lumina divină să se manifeste din ce în ce mai mult prin voi. Să faceţi eforturi şi supraeforturi pentru a duce mesajul său pe această planetă, pentru a aduce lumina divină în tenebrele ce vă înconjoară.

Mulţi dintre voi nu l-au înţeles cu adevărat, dar au încercat să-l copie mimetic şi au căzut testele spirituale, ajungând să fie astăzi printre cei ce-l blamează.

Dacă Grieg este o manifestare perfectă a spiritului Tantrei şi controlează toate aspectele manifestării, nu mulţi pot fi la fel ca el, căci ştiţi că Tantra este mersul pe lama de cuţit. Dacă ar fi greşit, până acum, fiţi siguri că legile universului sunt implacabile şi nici el nu a ieşit de sub acţiunea lor.

Revenind - faptul că s-a manifestat desăvârşit până acum şi că absolut tot ceea ce face are integrarea Mea divină o puteţi constata din toată activitatea sa de până acum.

Ca Maestru tantric, I-am dat una dintre cele mai dificile misiuni, să facă astfel încât lumina divină să pătrundă conştient în această manifestare, de pe planeta voastră. Şi asta cum? Prin trezirea şi purificarea releelor divine, care sunt femeile. Nu degeaba se spune că: Atunci când femeilor li se acordă cinstea zeii sunt slăviţi.

Prin sacrificiul şi măiestria sa a făcut ca spiritele adormite să se trezească şi să lase să pătrundă lumina divină prin ele.

Lucrări publicate Edit

  • Șoaptele tăcerii (Poezii), Svetlana Sauciuc, Editura Mustang, 2001 - prezentare SS
  • Jocurile vieții (Poezii), Svetlana Sauciuc, Editura Mustang, 2001 - prezentare SS
  • Femeia și tantra, Svetlana Sauciuc, 2002 - prezentare SS - [1]
  • Arta de a fi femeie, Svetlana Sauciuc, Editura Lux Sublima, 2002 - prezentare SS - [2]
  • În căutarea magiei, Svetlana Sauciuc, Editura Mustang, 2003 - prezentare SS
  • Miracolul vieții, Svetlana Sauciuc, Editura Mustang, 2004 - prezentare SS
  • Continența sexuală - o extraordinară revoluție amoroasă dătătoare de fericire nesfârșită, Gregorian Bivolaru, Svetlana Sauciuc, Editura Kamalatmika, 2005 - prezentare SS
  • Numai 24 de ore pentru a ajunge să comunici cu Dumnezeu, Svetlana Sauciuc, Jean Ştefănescu - [3]

traduceri

  • Istoria astrologică a omenirii, Andrieu Irene, Traducere: Svetlana Sauciuc, Editura RAM, 1997 - prezentare SS
  • Îngerii, Paola Giovetti, Traducere: Angela Mayer, Svetlana Sauciuc, Editura RAM, 1997 - prezentare SS
  • Cele patru legăminte - Cartea înțelepciunii toltece, Don Miguel Ruiz, Traducere: Svetlana Sauciuc, Editura MIX, Brașov, 2002 - prezentare SS - [4]

Note Edit

  1. http://forum.softpedia.com/topic/94262-misa-bivolaru-pro-si-contra/#entry1092882

Legături externe Edit