FANDOM

MISA și politica

La exact un an de cand autoritatile romane au inceput sa ia la bani marunti activitatea Miscarii de Integrare Spirituala in Absolut, condusa la acea vreme de guru Gregorian Bivolaru, organizatia a semnat un protocol de colaborae cu o alta miscare din vestul tarii. Aceasta colaborare, dupa cum ne-a declarat presedintele MISA, Nicolae Catrina se vrea o sensibilizare a poporului roman pentru a crea, in sfarsit, un stat fundamental, de drept. Protocolul intre yoghinii din MISA si adeptii Misiunii Astrale «Romania», miscarea spirituala «Sarmizegetusa», organizatie nonguvernamentala pastorita de revolutionarul timisorean Lorin Fortuna, semnat la data de 18 martie, se vrea un inceput al colaborarii dintre cele formatiuni, in trei planuri: spiritual, civic si politic. [1]

Yoghinii s-au rugat pentru Basescu in Piata Universitatii - 11 decembrie 2004

Sperand ca "zorile dreptatii si ale adevarului sunt atat de aproape", yoghinii lui "Guru" Bivolaru s-au adunat, ieri, la rugaciune in Piata Universitatii din Capitala. Tineau la piept, ca pe icoane, postere electorale cu Traian Basescu. [2]

Oricum insa, reactia furioasa a lui Mihai Rapcea(si indreptatita, cel putin din unele puncte de vedere, dupa parerea mea) de pe grupul de yahoo misan "depindedetine' demonstreaza totusi faptul ca mesajul ala privind sustinerea lui Geoana chiar a fost luat in serios in mediul misan. Cu alte cuvinte, mai nou misanii au fost invitati din Suedica sa intre in barca lui Nastase, cel care in 2004 era acuzat pe yogaesoteric cum ca ar fi fost suspect de satanism, in 2008 era acuzat de Stoian cum ca ar fi in spatele unei campanii forumistice anti-MISA, la adresa caruia in 2004 s-au efectuat niste tehnici interesante cu yantre etc [3]

Marian Vanghelie - care sa povesteasca de ce ii considera pe cei din MISA "intelepti" si de ce le-a trimis scrisoarea aia din 2008 prin care ii invita in barca PSD-ului

Mircea Geoana - care sa ne explice de ce meditatiile misane de sustinere a dansului nu au reusit sa contracareze flacara violeta a Baselului

Nica Leon - care sa povesteasca in ce conditii l-au lasat misanii fara sediu de partid

Adrian Paunescu - care sa ne explice de ce Bivo recomanda misanilor pe la sfarsitul anilor '90 si prin 2000 sa il sustina prin vot [4]

MISA și Cozmin Gușă - PIN Edit

Asa cum poate unele voi stiti deja de la cursuri, are loc zilele acestea o actiune de strangere de semnaturi pentru ca 9 colegi ai nostri sa participe la alegerile europarlamentare. Aceasta actiune este sustinta de Grieg si este foarte important ca fiecare dintre noi sa devenim constiente de importanta obtinerii succesului in aceasta actiune.

Cei noua colegi ai nostri sunt sustinuti de catre un grup parlamentar de la Bruxelles, acelasi grup care a ridicat problema abuzurilor impotriva scolii noatre de yoga si a lui Grieg in Parlamentul European si care a avut un aport esential in acordarea pentru Grieg a azilului politic in Suedia. Aceasta este o sansa istorica pentru noi, deoarece aceste prime alegeri care vor avea loc pe 25 noiembrie sunt cele de care putem beneficia cel mai mult. aceasta sansa nu mai exista la urmatoarele alegeri. [5]

Povesteam acum vreo luna despre prietena unui prieten de-al meu, care primeste scrisori de la Gregorian, in care acesta o implora sa depuna marturie la proces si ii ofera bani pentru aceasta.

Acum o saptamana mi-a mai povestit o faza, legata de propaganda PIN de la cursuri. Dupa partea practica de la sala, cursantilor li s-a spus sa nu plece pana nu li se serveste pastila cu Pee-N-ul si cat este de necesar sa fim reprezentati in UE si sa intram in politica. Si ca sa fie mai convingatori, au fost amenintati ca cei care ies din sala vor fi trecuti absenti la cursul respectiv, chiar daca au stat 4 ore si au facut asane, etc. Cu toate acestea, propaganda a fost atat de infecta incat prietenul meu si-a luat prietena de mana si au iesit de la curs in toiul indoctrinarii. Ulterior a aflat ca au mai fost si altii care au plecat, sfidind sansa istorica de a da Pee-N UE... [6]

MISA și Mircea Geoană Edit

MISA (v)

MISAGregorian BivolaruFiliale MISASubiecte MISAMISA în presăVideotecă
Filiale și extensii MISA: NATHAAdAnima
Urmașii MISA: AGAMAKAMALASUNDARAMCopiii Soarelui